» Två roliga saker

Hallå vännen
 
Idag så blev det en promenad upp på stan för jag var tvungen att gå till det roligaste stället i stan, arbetsförmedlingen. Jag bara äääääälskar att vara där (IRONI) Men nu är det gjort vilket är ett nödvändigt måste. Nu blir man väl snart kallad på lite tråkiga möten och samtal.
Efter det så smet jag in på Hm snabbt och köpte en tröja och mer kalsonger till Oskar :) Sen blev det hem till mamma för att äta lite lunch, och då var även Milla med! Hon följde med och hämtade Oskar på dagis också vilket var RIKTIGT populärt :D Oskar blev så glad att han sprang till henne men ramlade innan han kom fram. Sen blev det hem och bara mysa resten av dagen och kvällen :)
 
Men nu ska jag berätta en rolig sak!
Oskar kom till oss igår kväll och sa "Jag vill inte ha blöja, jag vill ha kalsonger precis som pappa". När han skulle sova blev han jätte arg för att jag sa att han skulle ha blöja. Han är ju inte riktigt pott tränad och är inte redo för natten, men vi ska såklart testa någon dag.
Imorse sa han samma sak "Jag vill inte ha blöja till dagis" Så han var blöjlös när vi gick dit, men när jag hämtade hade han en blöja igen. Det hade inte hänt någon "olycka" han ville bara ha blöja på sig. Testade även hemma och det gick bra, men då råkade han ut för den lilla "olyckan" och ville ha blöja igen, Men vi ska kämpa och testa mer och mer :)
Ska köpa en toalett ring och testa om han föredrar den istället för pottan.
 
 
En annan rolig sak, jag tror jag känner bebisen i magen :D Jag känner hur det "stramar" eller hur jag ska förklara det :D Nu längtar jag efter dom riktiga rörelserna.
 
Nej du, nu ska jag äta lite yoghurt med kalas puffar. Mitt dagliga mellanmål och kvällsmål.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback