» Trött , förkyld och halsont

Hej vännen
 
Tröttheten håller på och gör mig galen. Jag är trött konstant och trots det somnar jag kl 21 på kvällarna. Sen som grädde på moset så är jag dunder förkyld och små ont i halsen. Inatt var jag vaken mellan 4.30-6 och kunde verkligen inte somna om. Och kl 6.30 så vaknar Oskar och vill gå upp, så det var bara att kliva upp och vara glad.
Henke ligger hemma och är sjuk och har varit det sen i lördags så han ska kurera sig idag men imorgon ska han testa att jobba säger han. Nu vill vi inte vara sjuka mer! Jag önskar innerligt att Oskar inte blir sjuk!
 
Den här veckan har jag också fått mer timmar på jobbet vilket känns super bra. Det kommer ju bli bra när det är dags att söka mamma penning :) Idag ska jag jobba 11.30-16.30 så Oskar ska lämnas på dagis runt 10.45.
På morgonen har vi bara gosat och lekt. Nu sitter han still och äter lite äpple :)
 
Nu börjar det bli dags att göra sig redo för dagen. Hoppas att din dag blir toppen :)
 
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback