» Stan och cravings

Hej vännen
 
Idag blev det en tur upp på stan med mamma och syster. Var hos mamma snabbt innan och lånade telefonen, behövde ringa viktiga samtal.
På stan så shoppade jag en ur söt outfit till lilla Felicia som föddes i lördags :) Grattis Mamma Milla ♥
Nu längtar jag bara tills jag får träffa det lilla undret :)
 
Blev en även en mysig lunch stund då jag åt en bakad potatis med kyckling och curry röra. Inga fel det inte! Dock så saknade jag osten jag vill ha.

Efter stan så hämtade jag Oskar, hem äta mellan mål sen har dagen gått fort och nu sitter vi här. Både jag och Oskar är nybadade för stunden och lillprinsen har precis ätit ett ägg. Ska snart göra hans välling och lägga oss och läsa lite. Vad jag ska göra då? Jo äta äggmackor och efter det chillinötter!
Jag tror nämligen att jag har fått en liten craving, haha chili. Igår så suktade jag efter chillicheese fries till lunch och idag vart jag så sugen på chillinötter! ;P
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback