» Promenad och fågel matning

Hej vännen
 
Helgen blev inte som jag tänkt mig men helt okej ändå :) Ville till en tele2 butik men så blev det inte. Vill nämligen se om dom kan hjälpa mig att få en ny telefon eller om det är helt jävla omöjligt.
Känner mig lite avundsjuk på Henke som kom hem förra veckan med vad som ska vara mina lilla älskling egentligen ;)
 
Idag så tog jag och Oskar en promenad till mamma och hälsade på. Passade även på att låna deras telefon och ringde lite samtal.
Efter det så tog vi oss en promenad ut och gick för att mata fåglarna. Du vet dom otäcka sakerna som inte är ett dugg rädda för oss människor ;)
 
Egentligen skulle vi ha storhandlat idag men när vi var på väg hem så somnade Oskar i vagnen, så jag och Oskar tog en liten extra lång promenad så handlingen kör vi imorgon istället.
 
Hoppas att du har haft en lika mysig dag som vi har haft :)
 
Kärlek ♥


Anonym
18 Februari, 2013 - 20:46

Haha ja dom är grymma ( fåglarna) o jätte mysigt att ni kom<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback