» Presenter och en citron bebis

Hej Söta Du
 
Igår så jobbade jag min sista dag på mitt vikariat på jobbet. Tyvärr vet jag inte nu vad som kommer hända och som det ser ut just nu har jag absolut ingen aning om hur nästa vecka kommer se ut för mig :(
Känns jobbigt att inte veta och att gå på trådar om nån ringer eller inte.
Som en liten "avskeds gåva" eller "tack gåva" fick jag detta :)
En stor och härlig kopp och en choklad ask :) Nu blir mina kaffe/te stunder lite extra mysiga.
 
Idag så har vi inte gjort mycket alls, Jag och Oskar gick och la oss och sov middag i några timmar innan vi gick och handlade lite mat. Oskar ville ha kyckling med pasta idag så vi handlade Saigon. Mums :)
Annars har vi busat och myst hela dagen och kvällen. Har precis tittat på Melodifestivalen och jag måste bara säga att jag gillade båda bidragen som gick vidare. Satt och skrattade som tusan åt "gubbarna" :D Haha underbart, jag älskat!
Oskar springer runt som en vilde här hemma och det kommer nog ta tid innan vi får honom i säng. En liten stund till får han hållas sen får vi försöka.
 
Magen växer som den ska. Idag går jag in i vecka 15 (14+0) och jag bara längtar tills jag får känna hur bebisen rör sig. Har en rolig app på telefonen som jämför lite varje vecka vad barnet är lika stort som och nu är han/hon lika stor som en citron
Haha rolig jämförelse eller vad säger du ;) Kanske ska göra en veckogrej av detta? Visa vad bebisen är lika stor som, eller?
Nu ska jag få Oskar att varva ner. Imorgon får vi se vad som händer. Finns lite saker jag vill göra men som sagt vi får se :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback