» Överraskning när man kommer hem

Hej vännen
 
Vilken dag det har varit på jobbet! En hel barngrupp och ett fåtal pedagoger. Vi har haft att göra kan jag lova.
På eftermiddagen gick jag in på kontoret och skrev ut en hel hög med bilder som barnen kunde färglägga, och då blev det lugnt. Men vid halv fem när jag slutade så var det fortfarande 12 barn kvar som var överallt! Jag kände då att jag inte kunde lämna min kollega med alla barn så jag stannade kvar en extra halvtimme :)
 
Skyndade mig hem i snöstormen och hämtade min lilla prins på dagis. Han började springa emot mig men när han såg att jag hade snö överallt stannade han upp och började borsta bort allt istället för att kramas :) Gullunge ♥ Nu sover han den lilla plutten för nu på kvällen har han varit väldigt gnällig och ögonen lyste av trötthet! Men innan det hann vi bada och skvätta ner hela badrummet med vatten :D
 
Men nu måste jag ju bara få berätta :D När jag kom hem så möttes jag av en städad och ren lägenhet sen när jag går in i köket för att tända lampan så får jag nästa överraskning. På bordet ligger en stort blompaket med ett sjukt underbart kort och semlor! Redan då var jag tårögd men när jag läste kortet så kom tårarna ♥
Underbara älskade älsklings pojkvän jag har!!! ♥♥♥ Varför jag fick allt detta? För att han tyckte att jag förtjänade det och för att jag gör så mycket för dom varje dag ♥
 
Från att imorse klaga på att jag var trött osv så kommer jag hem och ser det här!! Blir så glad och varm i hela hjärtat ♥ Blommorna får stå och lysa på bordet ett tag till sen ska jag torka dom och spara :)
 
Kärlek ♥


Anonym
07 Februari, 2013 - 20:04

Det var fint gjort o du är värd det<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback