» Nu kör vi

Hej
 
Det har varit några dagar som jag inte alls har orkar skriva ett inlägg. Jag har loggat in och loggat ut flera ggr för att skriva men så fort jag sitter här så är det blankt och jag stänger ner. 
Men nu kör vi igen!
I Söndag så tog jag och Oskar en promenad hem till mamma och pappa. På vägen dit gick vi in på hockey arenan och tittade lite, något som Oskar tyckte var spännande och roligt :)
 
När vi kom hem till mamma och pappa så ville Oskar städa i mormor och morfars dusch, den var smutsig tydligen :)
 
Och nu är helgen över (eller den var det igår men skitsamma). Jobb och dagis är åter tillbaka, men det är så livet fungerar. Idag på jobbet var det dock nära att jag åkte hem, fick jätte ont i magen efter maten och det bubblade som tusan. Men jag trotsade det och stannade kvar och lyckades ta mig igenom dagen. Tyvärr mår jag fortfarande illa från och till och har små ont i magen. Haha och ändå så lyckades jag klämma i mig denna goding
Och nej det är inte därför jag mår illa, gjorde det redan innan ;)
Visserligen så kan mitt illamående beror på att jag är gravid men illamåendet borde väl inte komma nu? Har ju inte mått illa alls men helt plötsligt nu? Tycker bara att det är konstigt.
 
Oskar sover redan sen en timme tillbaka. Han har dom senaste nätterna sovit dåligt och vill sova hos oss sen vaknar han tidigt och vill inte sova middag. Så idag när jag stod och diskade så tittade jag på honom och då sov han på golvet! Han som då minuterna innan lekte med bilar vid mina fötter :) Haha tröttheten slog till fort för min lilla prins. Även den stora prinsen sover (ja du läste rätt) Han ska upp halv fyra inatt/morgon för att åka till sthlm för ett montage jobb. Jag då? Jo imorgon ska jag jobba på en ny förskola som ligger här i området. Ska bli spännande :) Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och bara mysa.
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback