» Mmm morotskaka

Hallå vännen
 
Än är dagen inte slut men jag kör ett inlägg nu för jag tror inte att det kommer bli ett till ikväll, men vem vet ;) Nu är jag ju på g igen.
 
Hittills idag så har vi bara tagit det lugnt och lekt en massa. Vi har också hunnit baka en super smarrig morotskaka som jag avnjöt tillsammans med en kopp kaffe.
 
Alla ljuslyktor vi äger är tända så det är extra mysigt och så börjar det bli härligt gosigt varmt :) Om en timme och tjugo minuter är det dags för oss att sätta oss i soffan och titta på melodifestivalen. Tror vi kör den nyttiga varianten och äter lite frukt till det. Köpte två lådor med jordgubbar tidigare idag då vi var nere vid affären, dom kostade bara 10kr st :) Ångrar lite att jag inte köpte mer, men det kommer ju fler tillfällen.
Nu ska jag gå och gosa med min lilla prins och titta på barnprogram :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback