» 14/2

Hej vännen
 
Kan ju börja med att berätta att gårdagens jobb på den nya förskolan gick jätte bra. Dom frågade om dom fick ringa mig nästa gång dom behöver en vikarie så det känns bra :)
Oskar fick vara hemma med sin mormor igår. Han fick en hostattack på morgonen och ville inte gå till dagis, han blev nog nervös för att han skulle kräkas. Som tur var så var mormor ledig och kunde komma fort :)
Fick en bild som förgyllde dagen på jobbet så jag fick veta att allt gick bra.
Mormor och Oskar blåste upp en massa ballonger så även idag finns dom överallt :)
 
Idag så var jag tillbaka på Fåraherden och jobbade. Hade min korta dag så den gick fort. Oskar har varit på dagis idag och lekt med sina kompisar. Frågade honom tidigare idag om det skulle bli kul att gå till dagis, "jaa, jag vill leka med kompisarna" var svaret :) Gulleplutten ♥
Och idag är det Alla Hjärtans Dag också. Har bara myst och gosat med mina killar hela kvällen. Oskar fick en nalle av mig och Henke fick en egen gjord liten bok i form av en liten kärleks förklaring :) Jag hade även bakat kärleksmums dagen till ära
Muuuummmms :)
Oskar gillade smeten mest, som vanligt ;)
 
Nu ska jag kolla vidare på hockeyn eller gå och lägga mig. Har inte bestämt mig för vilket än.. Örebro spelar ändå så dåligt ikväll ......
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback