» Mys och julklappar

Hallå där!

Imorse var det en otroligt lycklig kille jag lämnade på dagis :) Han och bästisen sprang direkt ut för att leka. Alltså, glädjen i deras ögon när dom ser varandra är helt otrolig :)
Jag och Theo har spenderat dagen hemma i lugnets tecken. Passade på att slå in lite julklappar och grejja lite.




Efter dagis så har vi lekt och busat. Och så har vi kollat på julkalendern :) Oskar verkar gilla den och han frågar mycket vad som händer osv. Lite svårt att svara på alla frågor när inte ens jag vet vad som ska hända :)
Har precis tittat klart på filmen "American Reunion", skratta så Theo ryckte till några gånger :) Såg att nu kl 22 skulle viasat visa Astrid Lindgrens jul.. KL 22?! Vore fasiken så mycket bättre om dom visade den på dagen så jag och oskar kan kolla tillsammans.. men nu ska jag spela lite Candy Crush och sen ska jag sova!

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback