» lördag

Hej jag heter Johanna och jag är verkligen världens sämsta bloggare. Lite har hänt sen sist jag skrev. Theo äter nu ersättning, men jag ammar också, han har även testat lite gröt och puréer. Inte mycket men lite :)



Han sitter även (ombonat) i en bebis stol vid köksbordet så nu är hela familjen samlad när det är middag :) Han har börjat upptäcka omgivningen och känner på sina leksaker. Han kan även rulla från ryggläge till mage :)



Oskar har lekt och busat på dagis och även ute i snön dom dagarna vi fick njuta av den.




Tyvärr så har vi även åkt på en rejäl förkylning allihopa. Jag har ingen röst från och till och nässprayen är återigen en bästa vän. Oskar har haft oturen att även få hög feber och rejäl hosta. Det slog till ordentligt igår så vi missade årets lucia firande på dagis :( Så idag blev det en tur till jour mottagningen då febern har legat runt 40 grader sen igår och han hostar så han gråter. Oskar har ett virus i halsen så det blev två mediciner som vi ska ge honom vid behov. Nu ber jag till högre makter att vi ska få bli friska. Trots sjukdom så har vi klätt granen idag så den lyser fint i vardagsrummet. Självklart så har Oskar även detta år en egen gran på sitt rum. Och i torsdags så gjorde vi pepparkakshuset :)





Julstämningen har verkligen infunnit sig hos familjen Boström / Runfors :)
Nu vill vi bara ha massa ny snö sen är vi nöjda.

Jag ska verkligen försöka att skriva oftare men som du/ni märker så är det svårt ibland.
Nu ska jag lägga Theo sen försöka få Oskar att sova. Hoppas att natten går bättre efter de nya medicinerna.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback