» Vila vila vila

Godmorgon vännen
 
Eftersom det inte har hänt så mycket över huvudtaget dom senaste dagarna så har bloggen fått vila. Oskar har sovit hos mormor och morfar natten till igår. Då passade jag på att vila och sova. Hämtade hem våran lilla prins igår och så hade vi fredags mys för hela slanten innan han somnade på soffan av ren utmattning :)
En annan som sovit mycket dom senaste dagarna kom inte i säng förens halv ett/ett tiden. Sen blev natten jobbig.. Vaknade flera gånger av att hur jag än låg så var magen i vägen. Det gjorde ont, smärtade rent ut sagt :(
Så kl 6 gav jag upp och gick upp istället. Kommer vara trött sen men då får jag lägga mig igen och sova en timme eller två.. :/ Varför kan inte bebis komma ut nu så jag slipper allt detta? 
Borde finnas något jag kan göra för att skynda på processen känner jag..
 
Nu ropar Oskar att vi ska titta på Långben :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback