» Vila och mycket tryck

Efter att vi kom hem idag från sjukhuset så tog vi det lite lugnt innan Oskars farmor och farfar kom hit :) På en gång så ville Oskar ta med dom ut i parken och dom var inte sena med att tacka nej :) Så när dom var ute och sparka boll och lekte för fullt passade jag på att vila lite. Och det var jag inte ensam om, Henke somnade i soffan, men jag kunde inte sova däremot så låg jag i sängen och läste :) 
 
Hela dagen har bebis tryckt så otroligt mycket neråt att det ibland har varit svårt att gå, sitta eller ligga. Illamåendet har kommit och gått så jag kan inte säga att dagen har gått smärtfritt. Jag vet att jag säger det Varje dag och jag kommer fortsätta säga det varje dag tills bebis kommer ut, men nu är det fasiken jobbigt alltså :(
Börjar bli tröttsamt att inte kunna göra saker med min son utan att grimasera av smärta :(
 
Här är två fina bilder från idag :)
Inne på sjukhuset :)
 
Och så här roligt har Oskar och Henke när dom busar ♥
 
Kärlek
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback