» Varmt, klippt och jordgubbe

Ujuj vilken värme! Men jag har spenderat den i skuggan och med ett bad så egentligen ska jag inte klaga. Men det känns ju onödigt att man precis har duschat och så är man lika svettig igen.. :p

Klippningen imorse gick jätte bra och nu är vi alla fina i håret igen :) Det syns såklart mest på Henke och Oskar att dom har klippt sig, jag känner mest hur mitt känns fräschare :)
Före och Efter :)
 
När vi hade klippt oss så blev det en tripp till Hampetorp för lite grillning och bad. Och denna gång vågade Oskar gå ner till midjan i vattnet så det tar sig :)
När vi kom hem så var Oskar snabbt ute på balkongen för att ÄNTLIGEN få plocka sin första jordgubbe från plantan, och den blev mycket väl godkänd :)
 
Nu väntar vi på att fler gubbar ska bli röda och fina så även dom hamnar i prinsens mage :)
 
Ska snart natta min gullunge för att sen koppla av lite jag också. Behövs känner jag.
Förresten, någon som vill komma och städa Oskars rum??
 ;)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback