» Underbar helg men imorgon börjar allvaret

Vilken underbar helg det har varit :) Vi har njutit och bara tagit det lugnt.
Igår åkte jag och barnen med pappa ut till husvagnen (Henke kom ut senare på eftermiddagen). Oskar bestämde sig för att bada också. Jag trodde ju inte att han skulle göra det så vi gick ner till sjön, men han gick i vattnet :)




Vi spelade självklart lite minigolf också och så vågade Oskar äntligen hoppa på studsmattan :)






Idag har vi varit ute på gården och lekt. Och idag behövdes det en tjock tröja vissa stunder. Är sommaren verkligen redan över? Visst längtar jag lite till höst och mörker, höst kläder och levande ljus. Men samtidigt är det ju så skönt att slippa ta på sig för mycket. Jaja hösten är på väg hur som helst.




Nu på eftermiddagen har vi inte gjort så mycket. Bakade en morotskaka tidigare idag så vi har fikat lite och haft familjemys. Idag är det Henkes sista lediga dag och imorgon börjar allvaret. Jag ska vara själv med två barn! Jag är nervös om jag ska vara ärlig, men det kommer säkert gå bra.
Speciellt om Oskar är så härligt busig som han brukar :)


Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback