» Underbar dag♥

Att lämna stora prinsen på dagis idag gick hur bra som helst :D Han sa glatt hejdå och gick ut med sin fröken. Och när jag hämtade möttes jag av en glad prins och så fick jag en bamse stor kram på köpet :)
Besöket på bvc gick också hur bra som helst. Theo väger idag 3740g och är 54cm lång :) Barnmorskan sa hela tiden att Oskar och Theo är så fina och jag håller med. Två underbara prinsar ♥
Vi har även hunnit med besök av mamma en stund innan hon skulle jobba.


Resten av dagen har vi spenderat genom att tok mysa.




Och så här söta var mina prinsar innan Oskar skulle sova ♥♥


Så otroligt söta och Oskar ville inte släppa sin lillebror. Han ville att Theo skulle sova med honom ♥

Nu ska jag byta blöja på Theo sen är det förhoppningsvis sova som gäller :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback