» Planen för dagen

Godmorgon vackra du
 
Tro det eller ej men jag somnade redan innan kl 20 igår. Båda barnen sov och jag kände att jag behövde det lika mycket jag också. Natten gick bra, Theo vaknade lite mer än vad han brukar och åt men somnade om lika fort igen. Oskar vaknade en gång vid kl 3 och ropade på mig, när jag kom in hade han tänt sin lampa, satt upp i sängen och fråga om det var ljust ute. "nej det är mörkt och vi ska sova" "men mamma jag vill se på scooby"
Jäkla Henke, hans fel ;)
Vid 6 kom Oskar in till sovrummet och ville att jag skulle med honom upp och titta på scooby. Theo vaknade också då och ammades sen somnade han om och sover än.
 
Idag är ju planen att Oskar ska lämnas på dagis och vara där från 9-12. Men jag vet redan nu att det kommer bli jobbigt. Frågade Oskar förut om det skulle bli kul att börja på Björnligan idag och reaktionen var snyftande och tårar i ögonen :( Först funderade jag på om jag kanske skulle vara med idag en stund, men det är ju svårt med Theo. Om han behöver ammas måste jag gå undan och det kommer sluta med att Oskar följer efter.
Och det funkar ju inte. Ska peppa Oskar extra mycket innan vi ska gå :)
 
Kl 13 idag ska vi till Bvc också för att väga och mäta Theo :) Se hur stor min lilla prins har blivit :)
 
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback