» Fredag morgon

15 dagar kvar.. ont överallt och varje natt vaknar jag 1-2 gånger i timmen. Ja nu klagar jag, men jag tycker att jag kan få göra det eller? Visst alla kvinnor som föder barn går igenom detta, men jag känner i hela min kropp och själ att denna graviditet är lite jobbigare än när jag väntade Oskar. När han låg i magen och mot slutet, visst jag hade ont, men inte så här ont. Inte vad jag kan komma ihåg iaf. Men i slutänden så kommer det ju vara värt all smärta från kropp och förlossning när jag får min andra lilla prins på bröstet ♥
 
Så vad sker då? Ja än sålänge tar vi det lugnt och morgon myser, men om 1 1/2 timme så ska hela familjen klippa sig. Oskar börjar bli väldig långhårig bak i nacken, Henkes hår står åt alla håll och kanter och mina toppar är väldigt slitna ;)
Så nu jäklar ska vi bli fina i barret. Känner att det är bäst att passa på nu för man vet ju inte när denna lilla prins vill komma ut till oss. Kan vara skönt att veta att man har hunnit pyssla om sig själv lite innan :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback