» började bra

Idag började allvaret och dagen började suveränt. Vi myste ordentligt på morgonen och när vi hade gjort oss redo gick vi och hälsade på förskolan. Det gick bra men Oskar var noga med att hålla koll på mig och jag fick inte gå iväg. När han skulle gå och titta på något så skulle jag följa med. Inte lätt när man har varit lång ledig :/ Jag och fröknarna kom överens om att vi kör en lätt inskolning denna vecka 9-12 sen kan vi öka tiden när det går bättre :)

Sen på eftermiddagen blev det annorlunda.. Henke kom hem, packade en väska för att åka på montage jobb i Malmö. Självklart ringde han innan och kollade med mig om det var okej och DÅ var det okej. Nu efter 17tiden blev det jobbigt och jag ville nästan tvinga Henke att vända om hem. Theo grät som tusan, vill bara ammas och Oskar behövde det ena och det andra och helt plötsligt så skulle han bada. Ja herregud säger jag bara. Nu är det iallafall lugnt och båda barnen är nöjda men Om Theo sover när Oskar somnat så går jag också och lägger mig :b

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback