» Blandat

Hej sötnos
 
Tack för att du har haft tålamodet med dålig uppdatering. Har faktiskt inte orkat.. Har spenderat mina dagar med
att vila, sova, vila, leka, sova, vila leka osv
Sömnen jag förlorar på nätterna tar jag igen på dagarna. Dom senaste dagarna har jag känt mer och mer att det trycker neråt så kanske, KANSKE det kan komma igång snart?
Igår gick jag ju in i v39 och idag är det 12 dagar kvar till bf, vilket också innebär att det är 12 dagar kvar tills min bästa syster fyller år :)
Så vad har hänt senaste tiden? Drar en kort resumé.
I lördags så drog Henke och Oskar iväg och badade med några kompisar till Henke. Dom var borta HELA dagen så jag kunde vila och sova i fred. Uppskattas :) Och Oskar hade super roligt och lekte OCH badade lite, eller iaf till midjan men bättre det än inget :)
I går så tog vi det lugnt och och avslutade dagen med att leka ute i parken.
 
Idag så har vi fått lite gjort. Vi har köpt hjullager till bilen som äntligen ska fixas imorgon. Skönt att ha en fungerande bil igen sen. Jag har även pratat med baby proffsen och eventuellt kan vi hämta vagnen på torsdag eller fredag. Service killen skulle ringa mig på onsdag och då får jag veta mer och pris osv.
Vi har spenderat eftermiddagen ute på gården :)
 
 
Idag hände det också en annan rolig sak. Oskar som hittills har gjort nr 2 i blöjan  gjorde det äntligen på toaletten. Det var en glad kille som upptäckte att det inte alls var farligt :)
Och för att han var så duktig fick han sitt paket som han egentligen skulle få den dag bebis kommer. Vi får köpa ett nytt helt enkelt, idag var Oskar VÄRD sitt paket. Och det blev en lycklig prins när han såg vad paketet innehöll :D
 
Nu sover min STORA skatt och jag ska kolla på senaste avsnittet av True Blood innan jag ska lägga mig i sängen för att läsa 3e boken i just True Blood serien ;)
 
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback