» Besök och fina presenter

Hej vännen

Mina dagar är underbara och lite små jobbiga på samma gång. Theo äter ofta vilket innebär att jag oftast sitter i soffan eller i sängen med mini prinaen i famnen :-) Men när jag inte gör det så leker och busar jag med Oskar :-) Älskar mina barn så otroligt mycket och jag är verkligen världens lyckligaste mamma ♥ Självklart så har vi haft lite besök dom senaste dagarna så nu kommer det lite bilder :-)

Myser med moster

Myser med morfar

Myser med mormor

När vi träffade mormor, morfar och moster så fick Theo lite presenter :-)

kläder av mormor och morfar och så kläder och en snuttefilt av moster

Vi har även haft faster på besök

Sen var vi och hälsade på Henkes jobb en dag och hans gulliga arbetskamrater hade köpt presenter till Theo. Hur gulligt är inte det?


Kärlek ♥
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback