» Allt är bara bra

Kan med glädje säga att det gick super bra på sjukhuset. Bebis ligger med huvudet neråt, däremot ligger han nu med ryggen på min högra sida och fötter på vänstra :) Men annars så var allt jätte bra. Jag har mycket foster vatten i magen så kanske är därför jag är lite extra tjock, för bebis är normalstor som läkaren milt uttryckte sig.
Oskar satt och var lite smått fascinerad av att få se sin lillebror på skärmen men jag tror ändå inte att han riktigt fattade vad det var han såg  :)
 
Men nu är allt som det ska så nu ska vi bara vänta på att bebis vill komma ut till oss. 10 dagar kvar nu mer eller mindre, och jag hoppas att du precis som jag hoppas på mindre ;)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback