» Tvättstugan, biltvätt och husvagn

Hej vännen
 
Som vanligt har helgen gått alldeles för fort och som vanligt har vi inte fått mycket gjort, förutom idag då.

Tvättade fem maskiner med tvätt nere i tvättstugan så nu jävlar är allt rent och torrt. Har till och med bäddat rent i sängen så det ska bli gött och lägga sig sen :)
Vi har också varit iväg till pappas jobb och tvättat bilen, sen hjälpte pappa till med att byta till sommardäcken.
Min lilla klätter apa ♥
Min karl i action ;)
 
Och när vi var på pappas jobb så fick vi ju se vad mamma och pappa har köpt idag, nämligen en husvagn. Så nu väntar jag bara på att få se dom på en camping med likadana tränings overaller ;) Kanske är jag som ska se till att dom får en varsin? ;)

Hoppas att du också har haft en bra helg :)
 
Kärlek ♥


Bea
17 April, 2013 - 19:40

Åh mys med husvagn, vi köpte en förra året men har inte riktigt kommit så långt med tränings overallerna än men kanske får bli nu i maj när vi ska ställa upp den för säsong :)

Svar: Ja men jag tror inte mamma och pappa kommer ta på sig dom ;) men vart ska ni ställa upp den då? :)
Johanna Boström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback