» Premiär Grillat

Gokväll söta du
 
Idag blev det att jobba en dag, och det var så roligt att träffa alla barnen, kollegor och föräldrar :) Fick så mycket underbara kramar att jag blir rörd av all kärlek man får där :)
Har varit ute näst intill hela dagen, däremot klagade jag ganska mycket under förmiddagen då jag tyckte att det var kallt! Men eftermiddagen var underbar och härlig.
 
Nu på eftermiddagen/kvällen blev det mys med mina killar och syster. Vi gjorde årets premiär grillning och jaa, det var underbart gott.
 
Efter att Oskar gått och lagt sig blev det lite kvalitets tid med min syster. Älskar att umgås med henne och att vi kan prata om allt med varandra. Älskar dig min underbara bästa syster ♥
 
Nu ska jag och min täppta näsa kolla lite på tv innan det är dags att få besök av John Blund.
 
Och förresten, den lilla prinsen i min mage gör en massa volter just nu :D Det bara "bubblar" och puffar i magen hela tiden :D ♥
 
Kärlek
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback