» Ljuslykta och plötsligt händer det

Hej vännen
 
FY fan vilken TRÅKIG dag det har varit. Jag bara suttit på en stol och inte gjort ett skit. Och jag fick inte gå lite tidigare för att hinna med en tidigare buss, men istället kunde jag vänta en stund och "gå lite i korridoren".
Usch avskyr verkligen det där stället..
 
Som tur var har jag en underbar pappa som var snäll och hämtade mig så jag slapp vänta på en annan buss. Tack pappa, och mamma som åkte med ♥
 
När jag hämtade Oskar så ville han inte hem, han ville leka klart. Så det blev att man satt kvar och "snacka skit" med hans fröknar. Sen skulle vi iaf hem och på vägen skulle vi hoppa i vatten pölar. Tyvärr fanns det inte så många men några kunde vi hoppa i :)
Och idag så hade Oskar fått pyssla på dagis så jag fick hem en jätte fin ny glas lykta :D
Sånt här gör mig glad :D
 
Och idag hände en annan stor och rolig sak. Oskar gick utan blöja och helt plötsligt skriker han att han var tvungen att gå på toa. Så vi skyndade oss och där satt han och gjorde nr 2 :D Stora killen ♥
För att han var så duktig fick han sätta på en stjärna på sitt papper som sitter bredvid toaletten :)
Plötsligt så händer det :D
 
Nu ligger våran stora prins och sover. Han var så trött att han var så trött att han inte kunde hålla ögonen öppna :)
Själv ska jag äta upp resten av popcornen och dricka lite cola innan jag slocknar för natten jag också :)
 
Kärlek
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback