» Kiss på pottan och Valborg

Söta du
 
Idag hände det igen. Oskar sprang runt här hemma med bara kalsonger. Flera gånger säger han till oss att han måste kissa så vi skyndar oss in i badrummet, men oftast så vill han bara "låtsas" kissa. Men SÅ händer det på riktigt. Och den glädjen och lyckan man såg i hans ögon är obeskrivligt! Även vi blev glada så klart och det blev kram kalas här hemma. Så nu sitter det ytterligare en stjärna på pappret som leder till en belöning :)
Våran lilla prins börjar verkligen bli stor ♥
 
Vi har precis kommit in från valborgs firandet här i området. Först trodde inte jag att vi skulle gå ut alls eftersom vädret var så konstigt tidigare under dagen. Men eftersom det klarnades upp så kände jag att vi går ut en stund.
 
Vid brasan så mötte vi mamma och pappa men annars så träffade man ingen man känner. En av Oskars dagis kompisar träffade vi iallafall. Intill brasan så fanns det två karuseller, hoppborg och så ett sånt där stånd där man drar i ett snöre så är det vinst varje gång. Så Oskar fick dra i två snören och vann två priser, en anka och en tärning :)
 
Och så fanns det så klart godis.. och vad gjorde Oskar då? Jo han fick sig en klubba och nånting mer som jag inte alls vet vad det heter. Men jag kan säga att det var en nöjd prins som följde med mig hem :)
 
Just nu så springer Oskar omkring här hemma med sitt lilla godis hjul men vi ska snart sova för natten :) Vi hoppas att han  kommer sova en stund imorgon ;) Om inte så får Henke gå upp så jag kan sova vidare ;)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback