» Helgen som varit

Hallå
 
Har blivit lite sega dagar med noll inspiration till bloggen. Nu hoppas jag att jag kan komma tillbaka med lite mer uppdateringar och bilder :)
 
Så vad hände egentligen under helgen?
 
Lördag: Dagen då mamma och pappa Äntligen kom hem från Thailand. Jag och Oskar cyklade dit redan kl 11 för att mysa, kramas och bara umgås :)
Kl 13 så gick vi upp på stan för att heja och titta när Örebro Hockey tog emot folkets jubel. Nästa säsong blir elitserien och det är ju stort :) Stan var FULLT med folk och det gick knappt att se vissa stunder och folk trängdes och sket totalt i andra.
Nöjd liten kille tillsammans med sin morfar :)
Oskar kunde se bra iaf :)
 
Det var kul att träffa mamma och pappa igen, vi har ju saknat dom. Oskar fick super fina kläder som kommer användas väl både nu och i sommar. Jag fick en väska, kudd fodral, byxor, mascara och smycken :)
Tack mamma och pappa ♥
 
Söndag: Oskar fick hem sin cykel som har stått hos mamma och pappa sen innan vi flyttade så igår var vi ute på premiär åkturen för iår :):
Vi försökte blåsa lite såpbubblor också men det blåste alldeles för mycket så det gick inte så bra :(
Får blåsa en massa bubblor en annan dag helt enkelt.
 
Idag var det dags för dagis idag för både mig och Oskar. Men jag vet att prinsen är den som har haft det roligast ;) Och eftersom cykeln är hemma igen blev det att cykla till och från dagis :)
Sann Glädje och Lycka ♥
 
Nu ska det vilas lite innan John blund kallar på mig. Imorgon ska jag få jobba lite, underbart! :)
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback