» Fortfarande feber men..

Hej söta du
 
Dom senaste dagarna har varit jobbiga då Oskars feber inte har sjunkit. Den ligger fortfarande runt 38 grader, men det är iaf fart i prinsen. Han vill leka och busa men vi tar det i perioder. Är man sjuk så måste man ju vila lite. Nätterna har varit sömnlösa då vi har haft ett levande element i sängen som sparkas och lever rövare. Inatt vaknade han till och med kl 3 och pratade från och till i ca 1 timme..
Henke har varit hemma med Oskar i två dagar nu så jag har kunnat jobba lite.
Idag så jobbade jag några timmar på förmiddagen, fick äran att öppna (du kan ju tänka dig hur jag ser ut nu, sömnlös natt och tidig morgon) När jag kom hem så satte jag igång med att tvätta lite och städa undan här hemma, för när Oskar och Henke är själva vänds hela lägenheten upp och ner. Så att städa undan behövdes verkligen kan jag säga.
Sen tog jag och Oskar en liten promenad för att köpa lite bullar :)
Tror ni han ville ha en bulle?? ;)
 
Just nu försöker jag få Oskar att varva ner men icke sa nicke. Han vill inte ta det lugnt utan han vill BARA sparka boll... Jag är trött och vill bara gå och lägga mig..
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback