» Vatten över huvudet?

Hej min vän
 
Håller på för fullt med att packa och förbereda inför flytten på fredag. Känns ärligt talat som att vi har tagit oss vatten över huvudet. Jag känner mig stressad och lätt irriterad på allt. Självklart vet jag ju att det här kommer bli jätte bra och vi kommer äntligen få lite mer space, Oskar får ett eget rum och även vi. Men själva förberedelserna och packningen och allt annat där emellan, usch!
Jag har hur som helst packat rätt så mycket, men än finns det mycket kvar. Problemet är bara att mina lådor har tagit slut och på Ica finns det inga (Har redan varit nere två ggr idag, men icke)
 
Har fortfarande kök badrum och krimskrams kvar att packa. Jag har även tagit ner saker från väggarna så det börjar eka lite, iaf i sovrummet.
Oskar hjälper oss att packa :)
 

Nej nu ska jag göra rent lite ljuslyktor och se vad mer jag kan göra.
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback