» Vart tar tiden vägen?

Hej min vän
 
Snart börjar även denna dag leda mot sitt slut, och som vanligt blir jag fundersam över vart all tid tar vägen :/
 
Tvättstugan var helt okej, dock inte lika bra som den gamla. Bara två maskiner och en någorlunda okej torktumlare och torkskåp. Men alla kläder är rena och dom kläderna som inte blev riktigt torra har jag hängt upp här hemma.
 
Oskar hade en super rolig stund ute i parken med sin farmor. Dom hade grävt i sandlådan och lekt med allt vatten som fans i pölarna :) När dom kom hem så fick farmor en kopp kaffe och lite morots kaka :)
När jag var nere och tvättade så kom det en liten blondin och hälsade på i form av min vackra syster. Även hon ville ha en bit av morotskakan och det är ju självklart :)
 
Oskar hittade på en annan lösning på hur man kan använda badbaljan :)
 
Just nu tittar han på ja vad annars, Scooby Doo och jag sitter och pysslar med hans skylt som ska vara på hans dörr :)
 
Om du inte kan se så är det Nalle Puh och Nasse, men jag är inte klar än, detta är bara grunden :)
Älskar att pyssla :D
 
Snart ska vi alla sova och jag funderar på om jag ska börja läsa en bok (för mig själv), och jag funderar på att läsa min favorit serie igen. Och nej det är inte Twilight eller något sånt ;)
Kan var skönt att varva ner med en bok innan läggdags... Ja så får det bli, ikväll ska det läsas :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback