» vart ska man börja?

Godmorgon min vän
 
Oj jag vet inte ens vart jag ska börja! Gårdagens jobb gick bra trots jobbiga barn och situationer. En unge skrek rakt ut när han blev arg på mig att jag var det dummaste och elakaste fröken som fanns och att jag skulle försvinna från förskolan. Men jag blev snabbt försvarad av en liten tjej som svarade tillbaka att jag var den "bästaste" fröken och att jag skulle vara kvar för alltid, haha kunde inte annat än skratta :) Roliga är dom!
 
Efter jobbet så skyndade jag mig hem, hämtade Oskar som hade haft en bra dag på dagis, sen handla och sen hem och baka pajen snabbt. Mat hann jag inte med, men jag har ju Milla som vän så hon stannade till på Saigon och fixade mat åt oss :) LYX onsdag, Saigon och ananas paj :)
Och jag fick se på hennes underbara bebis mage, den lilla krabaten som ligger där inne är beräknad till den 15 februari nästa år så det ser jag fram emot :)
 
När Milla hade åkte hem så hoppade jag in i en snabb dusch, sen nattade jag Oskar. Vi låg i hans säng och läste "Jag älskar dig mamma" innan han somnade.
Själv tog det ett tag för mig att somna men tillslut gjorde jag ju självklart det och sov hela natten, förutom en period då jag vaknade till. Annars har jag sovit bra. Har haft två täcken på mig så det har varit varmt och skönt :) Lite tomt i sängen såklart det erkänner jag, men jag ska samtidigt säga att det var skönt att få sova utan något som var på i bakgrunden :)
 
Nu ska jag snart väcka på Oskar sen är det dags att lämna honom på dagis. Egentligen skulle jag ha jobbat 7-13.0 idag men det ändrades och blev 8-16, men det gör inte för det innebär ju bara mer timmar :) Sen ikväll 17.30 så är det dags för föräldramöte på dagis. Ujuj det är verkligen en fullspäckad torsdag! :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback