» Underbar September Dag

Hej min vän
 
Jag måste bara säga det här utan att det ska låta för klyschigt, MEN vilken Underbar dag det har varit!
Solen har lyst med sina varma strålar på oss och det har bara varit en perfekt höst dag. Allt som fattades var mer röda, gula och orangea löv på marken och träden :)
 
Idag så har jag och Oskar varit hemma, inget jobb eller dagis. Så imorse gjorde vi oss redo sen tog vi oss en cykeltur. Innan vi kom iväg så mötte vi en super gullig och trevlig tant som hälsade oss välkomna till gården. Hon hade bott i samma lägenhet i jag vet inte hur länge så hon såg att vi var nya, hon gissade till och med rätt på vilken lägenhet :O Men hon var iallafall super trevlig och hon sa att Oskar var så söt och att han sken som solen :D Snacka om komplimang till min prins, och hon har ju rätt för han är ju solskenet i mitt liv :D
Vi cyklade hur som helst till förskolan där jag jobbar mycket. En i personalen har inte sett Oskar sen han var en liten bebis så det var dags att hon fick träffa honom igen. Och även där blev dom charmade av prinsen, trots att han var hur blyg som helst :) Men när vi åkte vinkade han glatt och sa hejdå barnen :)
 
Efter förskolan blev det ett snabbt besök på banken. Var tvungen att beställa ett nytt bankkort då mitt nuvarande av någon anledning har valt att sluta fungera. Gjorde även ett uttag så jag har pengar om det skulle behövas :)
Sen hem, ge Oskar lunch, lägga honom så han fick sova middag, förberedde på maten sen när prinsen vaknade igen så gick vi ut på gården :)
Ska snart natta Oskar sen ska även jag krypa ner i sängen och läsa en stund. Imorgon är det jobb som gäller, 7-14.30 så jag ska försöka somna i tid så jag är någorlunda utvilad imorgon.
Hoppas att även du har haft en toppen dag denna härliga september dag :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback