» Trött tjej och dom nya tapeterna

Gomorgon min vän.
 
Eller egentligen så är det ju inte morgon men det passar att säga det istället för goförmiddag.
 
Igår kväll så hade jag planerat en riktig mys kväll med Henke, äta lite gott och titta på någon film. Tyvärr så blev jag trött och satt och halvsov i soffan redan kl 20.30. Så det slutade med att jag gick och la mig och sov med Oskar kl 21 och sov till kl 9 imorse!! Snacka om att vara trött eller vad? Jaja så kan det vara och det finns ju alltid fler stunder för mys kvällar :)
 
Idag så är tvättstugan bokad från kl 13-16, känns inte så himla lockande, men det är ett nödvändigt ont.
 
Kan passa på att visa tapeterna vi ska ha i nya lägenheten :)
Den är ska vi ha i vårat sovrum
Denna i vardagsrummet
Den här ljusblåa tapeten ska så klart vara i Oskars rum :)
 
Köket kommer se ut lite som det gör här, men en annan struktur. Tydligen så tapetserar inte Öbo i hall eller kök längre, man målar. Varför vet jag inte för det finns ju finare tapeter än vad det gör med färger. Iaf i Öbos sortiment.
 
Nu ska jag plocka undan lite här hemma sen sätta igång med dagens sysslor :)
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
02 September, 2012 - 10:24

Tapeterna kommer att bli jättebra<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback