» Snart dags att

Godmorgon vackra du 
 
Ska snart åka och lämna Oskar på dagis sen är det dags för ett jobb pass fram till 16.30 :) Dock känns det som att Oskar inte är helt pigg, men jag får säga till på dagis att dom får ringa efter mig om det blir jobbigare. Han är nog bara lite gnällig för att inget går som han vill. Kläderna sitter ut och in och jag får INTE rätta till det, så är det med trotsåldern :/ Nu är det bara jag och Oskar i tre dagar dessutom, Henke åker ju till Malmö idag och kommer hem på fredag. Hur ska det gå med trotsåldern och test på mamma Johannas tålamod ;)
 
Det är ganska skönt att börja lite senare på dagarna för man hinner med så mycket hemma. Nu har jag hunnit med att bädda rent i våran säng, plockat undan och diskat. Så när vi kommer hem sen möts vi inte av ett kaos utan en ren och fin lägenhet. Idag så kommer Milla på besök så jag har lovat att göra en ananas paj :) Längtar redan tills den blir klar i eftermiddag, så himla gott är det!
 
Känns som att det kommer vara ett tråkigt väder hela dagen så det är väl lika bra att ta fram regnkläderna så jag är förberedd. Med min tur kommer det väl regna när jag antingen cyklar till jobbet eller från jobbet :/
 Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback