» Onsdag

Hallå min vän
 
Idag blev det varken jobb eller dagis för våran del, vi har istället varit hemma och myst :) Gick ut och lekte på gården under förmiddagen och tur var väl det, för oj vad det har regnat nu på eftermiddagen!
 
Efter vårat lilla besök ute så gick vi in med kalla händer och åt lunch med mamma som kom förbi på besök. Gjorde min lilla wok som hon gillar :)
På eftermiddagen så kom Josefine hit och hälsade på. Bjöd henne på middag sen blev det mycket prat och bus :) Super mysigt!
 
Imorgon ska jag jobba 7-13.30 så ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt. Ska jag vara helt ärlig så ligger jag i sängen just nu :) Tänkte kolla på Vampire Diaries, och jag måste säga att det är underbart att ha ett eget sovrum. Förut kunde jag ju inte alls ligga i sängen och kolla på serier/film eller läsa utan att väcka Oskar, men nu kan jag :) Fast jag tycker fortfarande att det är lite konstigt att inte ha honom i samma rum, saknar hans små snarkningar :)
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
20 September, 2012 - 20:34

Tack för god mat:) o att jag fick umgås med er<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback