» Ömmande axlar

Godmorgon min vän
 
Nu börjar vi komma i ordning här hemma, känns skönt. Har bara två små kartonger kvar att packa upp, sen ska hyllor och taklampa upp. Och så klart alla mina ljuslyktor, dom står redo att hängas upp, ljusen är i lyktorna så ikväll kan jag förmodligen börja mysa med tända ljus :)
 
Igår blev det som sagt en tur ut till Ikea, köpte ett nytt bord till vardagsrummet, bilmatta till Oskar samt en stjärnlampa och två säng lampor till vårat rum.
Pappa kom hit och hjälpte oss att kasta en hel del kartonger och få upp lite hyllor, men han får komma idag också  :) Varken jag eller Henke kan borra i betong väggar..
 
Just nu sitter jag med en vetekudde på axlarna och försöker döva smärtan jag har. Mina axlar gör så ont att jag knappt kan vrida på huvudet :(

Ska morgon mysa en liten stund till innan jag ska göra mig redo för dagen. Ska till Biltema med pappa när dom öppnar, måste ha en ny gardin stång till köket :/ Den jag hade i förra lägenheten passade inte, mysko :/
Sen blir det hem och få i ordning på resten, och kl 16 är det dags för lite hockey :)
 
See ya later babe :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback