» Konstigt

Hej min vän
 
Usch återigen är jag dålig på att skriva. Igår var jag ju på jobbet till kl 17 sen när man kom hem så kom Milla och hälsade på. Satt och pratade en massa skit med den gravida kvinnan :D
Att jobba igår gick som vanligt, kanon bra! Älskar att vara på den förskolan, alla barn och personal är ju helt underbara :)
 
Imorse så gick jag och Oskar ner till affären för att kolla om det fanns banankartonger, men icke. Ska få några stycken imorgon men jag kommer behöva fler. Just nu börjar jag känna en liten stress om jag ska vara ärlig.
Efter att vi hade gått ner dit i onödan så åkte vi till mammas jobb för att hämta hennes nyckel. Vi fick gå upp på avdelningen och titta vart hon jobbade också och hälsa på några pensionärer :)
 
Nu har jag iallafall gjort det jag kom hit för. Ringt och flyttat på el och allt annat. Men det som är konstigt är att när jag ringer Viasat och Bahnhof för att ändra så kan inte dom hitta våran nya adress i deras dator. Dom hittar alla adresser förutom just den, hur jävla konstigt är inte det? Hon jag pratade med skulle kolla upp det och återkomma till mig så jag hoppas att det löser sig, för vad gör jag annars? Internet måste man ju ha, tv är inte så viktigt för mig men för Henke är det. För nästa vecka drar hockeyn igång och då vill han ha dom kanalerna.
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
07 September, 2012 - 13:34

Mina pensionärer tyckte att ni var så fina o att Oskar var fin o duktig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback