» Kartonger är fixade

Hej min vän
 
Kör ett snabbt inlägg innan vi ska åka iväg och lämna Oskar hos sin moster en liten stund :) Vi ska nämligen byta vindsförråd idag kl 13 så då behövde vi hjälp med barnpassning.
Tror inte att det kommer ta så lång tid att byta förråd, det är lite kartonger och barn saker på vinden så det borde gå fort.
 
Tidigt imorse kom Micke (svärfar) hit med lite kartonger, tack Maggan för det :)
Sen har vi en nyinflyttad äldre dam i trappen som frågade om jag behövde mer kartonger, så fick fyra till av henne. Hon skulle ställa ut tomma kartonger i trappen som jag kunde ta och det tackar jag för :) Sammanlagt har jag nu 16 st, det borde räcka ett tag men jag tror att det kommer behövas lite fler.
 
Nej nu måste vi börja ta på oss kläder och åka till moster, sa att vi skulle vara där runt 12 tiden.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback