» Jobba, packa och packa ännu mer

Hej min vän
 
Jag vet inte vart jag ska börja ens så mycket snurrar det i mitt huvud. Igår fick jag iaf fem kartonger till då pappa kom förbi efter jobbet. Han hämtade även Oskars cykel som har blivit "märkt" av Öbo. Så istället för att dom (Öbo) tar den för oss så fick pappa ta den. Kartongerna jag fick av pappa är snart fulla, en kvar, men jag var nere på Ica förut och lyckades få tag på tre till.
 
Idag har jag jobbat (inte nog med att man ska flytta) 9-17. Det känns skönt ändå att komma hemifrån en stund, men när jag slutade skyndade jag mig hem för att packa ännu mer. Hur mycket grejer har vi egentligen, man börjar ju undra!
Nu är snart köket nerpackat också, ska ta resten imorgon sen är det bara kläder och badrum sen kommer det vara tomt.
 
Vi börjar märka mer och mer att Oskar inser att en förändring är på gång. Han är inte alls som sig själv, gnällig och vill helst bli buren. Dagis idag hade varit jobbig, han var ledsen nästan hela tiden, drömde konstigt osv :( Så fort vi kom hem så började han prata om alla kartonger, stackars lilla prinsen. Det kommer nog ta ett tag för honom att inse, även i nya lägenheten, men det kommer ju bli bra tillslut det vet vi ju :)
 
Imorgon ska jag jobba igen 11.30-16.30 efter det ska man hem och, ja precis packa ännu mer.
 
Nu ska jag koppla av och varva ner lite :)
 
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback