» Jaa precis

Godmorgon min vän
 
Igår var jag så himla trött att när jag hade en chans på kvällen att sitta framför datorn så somnade jag istället. Jobbade från kl 7 - 13.30 och vi var ute hela dagen, sen hem städa undan lite, fick besök av en snickare från öbo som hjälpte till med lite fel här hemma sen var det full rulle hela kvällen med min lilla prins :)
Vi satt och tittade på tv igår när han kommer krypandes över soffan och säger "lilla mamma" sen sätter han sig och gosar i min famn :D Kan man bli annat än lycklig?? :D
 
Idag så ska jag och Oskar fixa lite glödlampor och annat strunt på ÖoB sen funderar jag på om man kanske skulle cykla upp på stan och köpa lite vin.... Hm får nog fundera lite till på det :)
Sen tror jag att svärmor kommer och hälsar på också, så jag måste ju fixa lite fika bröd :)
 
Nej vet du? Nu ska jag njuta av mitt kaffe innan det är dags att göra sig snygg och fräsch!
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback