» Blixten, trotsåldern och målade naglar

Jag är trött, men det är ju knappast ovanligt när det kommer till mig ;)
 
Idag har min underbara lilla prins varit en riktigt jobbig unge om jag ska vara helt ärlig. Inget har varit tillräckligt bra, och han har visat det väldigt tydligt! Det har varit tårar, skrik och mera tårar. Och allt beror på den härliga trotsåldern! Jag får inte hjälpa honom på med kläderna och när det blir fel så blir han arg på mig och kastar iväg sakerna som om att det vore mitt fel. När fan ska den här underbara trotsåldern gå över?? :P
Köpte lite nya planscher till Oskar när vi var på ÖoB, det behövs om jag får säga så. Och haha ja såklart det blev Blixten McQueen, vad annars?
Även sängkläder med Blixten och så ska vi inte glömma taklampan
 
På eftermiddagen fick vi besök av Maggan och Micke som ville se hur vi hade fått det i den nya lägenheten :) Bjöd på fika, men idag var jag inte duktig att baka utan jag köpte ;) Man kan inte alltid vara på topp liksom ;) Men nu börjar jag känna hur det kryper i mina fingrar efter att få baka något gott så imorgon kanske.
 
Just nu sitter Oskar och kollar på Scooby, jaa han vill inte sova. Och så fort vi nämner det så skriker han och blir nästintill hysterisk. Fast jag ska ge honom kvälls vällingen så får vi se om han vill sova efter den :)
 
Målade mina naglar förut, snyggt va :) Glittrar som bara den :)
 
Nej nu ska jag göra välling och få min trotsande prins att sova för natten! Önska mig lycka till :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback