» Besök, morotskaka och pyssel

Hallå vännen min
 
Hoppas att du har haft en underbar lördag, det har vi trots regnet. Vi har egentligen bara varit hemma och myst men det är ju det man ska göra när det regnar.
På förmiddagen/eftermiddagen fick vi besök av mamma och pappa som hade vägarna förbi efter att ha varit i Hallsberg en tur. Oskar fick en påse med lördags godis och så blev det så klart fika med bullar och kaffe.
 
Efter det besöket så fick jag ett ryck och bakade en morotskaka, som vanligt, men så himla gott.
Go kväll fika :)
Jag har fått för mig att jag ska göra en stor skylt till Oskars rum och jag har kommit halvvägs. Ska måla lite till innan den kan sättas upp på dörren, men än så länge så ser den ut så här
Tror att det kan bli snyggt när jag är klar med den :)
Fick Oskar att titta på Nalle Puh idag, och jag är glad för jag slapp lyssna på Scooby Doo.. Men tyvärr är det igång igen och jag får åter igen lyssna på mysterie gänget..
 
Dags att göra lilleman redo för kvällen, blöjbyte och tand borstning.
Vi hörs imorgon igen :)
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
22 September, 2012 - 21:26

Skylten blir ju bra o tack för fikat<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback