» Att jobba idag..

Hej min vän
 
Hoppas att allt är bra med dig?
 
Att jobba idag gick över all förväntan. Det kändes bra att vara tillbaka bland barn och personal igen. Fick så mycket kramar och pussar att jag blir alldeles överväldigad :)
Det kommer nog att bli mer timmar den närmaste tiden så det känns bra, jag var att jag ska jobba på torsdag iaf :)
 
Oskar har haft det super bra på dagis. Han har sparkat boll och busat, och han ville inte gå hem när Henke hämtade honom :)
 
Nu på eftermiddagen blev det att vika tvätt och små plocka lite här hemma. Är ingen idé att städa idag för imorgon så ska det nämligen grov städas imorgon. Eftersom vi flyttar om bara 11 dagar så är planen att om man gör en ordentligt städning nu så kan man bara underhålla det. Kommer ju inte kunna göra en riktig flyttstäd samma dag då vi byter lägenhet. Snart är det också dags att börja packa, usch känns som att det är hur mycket som helst som måste göras!
Imorgon ska även jag och Oskar gå till BVC för en 2 1/2 år kontroll, det ska vägas, mätas och pratas. Ser fram emot att se hur mycket min lilla prins har växt sen sist :)
 
Lite Vampire Diaries nu sen ska jag sova.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback