» Usch så irriterad

Hallå där
 
Usch så irriterad jag blev nyss! Loggade in på min mail och ser att jag har fått ett brev från Arbetsförmedlingen att jag har brist på kommunikation?! Varför? Jo för jag hade inte kommit på ett möte idag. Varför inte? FÖR JAG VISSTE INGENTING!! Jag har varken fått ett brev eller mail om att det var något jävla möte idag, och om jag inte vet hur fan ska jag då kunna komma??
All post hittar inte hit på en gång och jag har meddelat ams om flytt!! Usch blir så arg!!
 
Nej fy nu vill jag inte tänka på dom idioterna! Hatar att lägga mig när jag är arg!
 
Efter en mysig dag med min lilla prins, middag hos mamma och pappa och kvällsmys så tänker jag faktiskt krypa ner i sängen och sova lite.
Är varken trött eller pigg, men jag vill ligga ner och bara läsa och tänka på annat.
 
USCH FÖR ARBETSFÖRMEDLINGEN IBLAND
 
Kärlek♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback