» Tvätt och festligheter

Hej min vän
 
Vad gör du denna regniga söndag? Jag/vi tvättar, super roligt.. eller inte :)
 
Igår blev det en sån där dag då jag gick med pyjamas hela dagen tills jag hoppade i i duschen kl 14 för att sen göra mig i ordning för kvällens festligheter. Jag var nämligen på en Babyshower för Viktoria :)
En tårta gjord av blöjor
Fina dekorationer
Super gott fika :)
 
Det blev en massa prat och skratt, en super trevlig lördags kväll :) Den blivande mamman fick en hel del bra saker som hon kommer ha användning för när bebisen kommer om en månad ungefär :)
 
Idag då? Jo jag håller för tillfället på att tvättar, men just nu väntar jag på att allt ska torka sen är jag klar :) Sen blir det att i vanlig ordning springa till affären och handla lite. Jag ska nämligen baka lite idag. Mina planer är att baka två sorters kakor och lite muffins, men vi får se hur mycket jag orkar, måste städa lite också.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback