» Lite seg

Hej min vän
 
Här har jag varit riktigt seg, men jag är snart igång igen :)
 
Nu är våran lägenhet äntligen klar! Allt som fattas är gardinfästen till vardagsrum och kök som Öbo måste sätta upp och förhoppningsvis så kommer dom på måndag.
Oskars rum och köket är helt klara med gardiner och allt för där fanns dom "nya" fästena. Oskar har själv fått vara med och sagt hur hans rum ska se ut, och han ville att det skulle vara exakt som förut med möbler. Det är bara affischerna som sitter annorlunda :)
 
Pappa var här idag och hjälpte oss att få upp hyllor och lampor. Vad skulle jag göra utan min pappa, världsbäst är han♥
 
Känns så jävla skönt att allt verkligen är klart. Vi har en toppen lägenhet som nu har blivit så himla mycket bättre :) Jag är super nöjd med allt, val av tapeter och färg!
Lovar att ta kort och lägga ut så fort alla gardiner är uppe :)
 
Vi har även hunnit med att storhandla idag, vilket känns skönt. Nu har vi så vi klarar oss ett tag. Jag och Oskar lyxade till det idag med lite Saigon till mat. Henke är för tillfället hemma hos Fimpen och lirar lite xbox.
 
Funderar på att ta ett glas vin men det får jag göra när prinsen vill sova vilket han inte vill göra än. Nej han ska titta på mer Scooby säger han.. Säger då det :)
 
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
27 Oktober, 2012 - 21:55

Eran lägenhet blev jättefin<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback