» Lång dag

Hallå
 
Imorse när jag kom till jobbet kl 8 fick jag nästan direkt frågan om jag kunde stänga idag, och så blev det. En lång jobb dag 8-17.45. Är rätt så trött just nu om jag ska vara ärlig, så jag ska lägga mig direkt när jag har skrivit klart :)
 
När jag kom hem från jobbet så började vi med att göra Oskars rum redo för en renovering. Alla möbler och leksaker mitt i rummet. Oskar blev inte glad när han fick veta att han skulle sova hos mig och Henke. Lill prinsen älskar att sova i sin säng :)
Men jag fick honom att somna i våran säng efter en stund. Jag bara hoppas att vi får sova lite inatt, Oskar har en tendens att ta upp halva sängen när han sover hos oss :) Kan bli en del sparkar och slag :)
 
Lägenheten är inte klar.. Jag tror att kök och hall kommer målas imorgon så det kanske kan vara klart när jag kommer hem från jobbet. Oskars rum kommer väl vara klart på fredag hoppas jag :) 
Men det börjar ta sig :) Jag är som sagt SUPER nöjd med vardagsrum och sovrum. Nu väntar jag bara på att få upp hyllor och allt så det verkligen är helt klart. Tänkte vänta tills helgen då jag kanske kan få lite hjälp av pappa :)
 
Imorgon är mina jobb tider 10.30-16.30. Skönt att få vara hemma en stund på morgonen/förmiddagen och koppla av lite. Hinna få i sig frukost och inte stressa iväg mig och Oskar till jobb/dagis.

Nu hör jag hur sängen och John Blund kallar efter mig! Godnatt Sov så Gott
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback