» Jobbiga nätter

Hej sötnos
 
Jag märker att nätterna är jobbiga för min lilla prins, det är då hostan kommer och är som mest kraft full. Tidigt imorse så vaknade jag av att han hostade hur mycket som helst och höll på från och till i över en timme. Han vaknade aldrig till ordentligt utan lyckades somna om, vilket är bra :) Men det gör så himla ont i mig när jag hör hur jobbigt det är för honom. för jag vet att jag kan INTE göra något :( Det enda jag kan göra är att ge honom medicin och hoppas att det hjälper och lugnar ner hostan. Helvetes hosta/krupp!!
 
Imorse kl 7.30 cyklade jag och Oskar hemifrån för att åka till mamma där prinsen skulle spendera dagen så jag kunde jobba :) Fy vad kallt det börjar bli nu, det var varma täckbyxor och tjockjacka som åkte på. Snart är vintern och snön här, det känns :)
 
Att jobba idag gick bra, behövde inte vara kvar tills 17.45 den sista lilla pojken gick redan efter 17 tiden :) Så jag skyndade mig hem till mamma där jag fick träffa min lilla sötnos som har klippt sig idag :) 
När vi kom hem så hann vi knappt vara hemma en halvtimme innan Oskar somnade på soffan :) Fast det är inte så konstigt, för han har lekt och busat hela dagen och inte sovit middag.
Ska jobba även imorgon 7-13.30 så mamma kommer hit imorgon bitti innan jag ska åka iväg, känner att det kan vara skönt för Oskar att slippa dagis när han inte är helt 100.Så jag ska snart hoppa i sängen och försöka att somna någorlunda tidigt, även fast jag vet att det inte kommer bli så. Kommer ligga och läsa en stund sen fastna med att spela spel på mobilen :) Typiskt mig..
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
10 Oktober, 2012 - 20:26

Vi hade en underbar dag,bus,klippning,mata fåglar mc donalds o massor av bus igen<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback