» Jobb, hockey och lite mer jobb

Hallå där
 
Främlingen som skriver.. Haha eller ;)
 
Kör en liten genomgång av vad som hänt.
Igår så jobbade jag 9-17 och igår på jobbet så gick det bättre än förväntat. Lite små tjafs med en del barn men det
gick över snabbt. Vi satt och pärla pärlplattor halva eftermiddagen så det var skönt :)
 
Efter jobbet så skyndade jag mig hem till mamma där jag vart bjuden på tacos sen kollade vi på hockey, Örebro-Västerås. Josefine var också med så det blev en super mysig kväll.
 
Härligt att Örebro vann :)
 
Fick också en rolig nyhet igår när jag jobbade! Nästa vecka så kommer dom och tapetserar och målar här hemma så nu jäklar kommer det bli snyggt :D Nu ska jag bara komma på vilka rum dom ska börja i och meddela det imorgon, sen börja tömma dom rummen. Vi bestämde iaf att vi tar 2 rum först och inte alla direkt för vi ska ju kunna bo här under tiden, men så fort dom två rummen är klara kör dom igång med nästa :) Äntligen kommer det bli precis som vi vill ha här hemma och det kommer bli snyggt och underbart :D Längtar redan tills det är klart!!
 
Idag så jobbade jag igen, 8-17. Och den här dagen bjöd på en utflykt och sen lek och bus hela eftermiddagen. Var inne på småbarns avdelningen på eftermiddagen så jag fick extra mycket mys och kramar. Så många härliga ungar på mitt jobb :) 
 
När jag kom hem så blev det mys med mina killar här hemma. Oskar och jag åt lite kvällsmat och pratade om dagen :) Han berättade om vilka han hade lekt med på dagis och vad dom åt för mat, helt plötsligt säger han att jag går i taket. Haha roliga unge :)
 Nu börjar mig prins bli så stor att han kan bre sina smörgåsar själv och hälla i yoghurt, det visade han mig förut :)
 
Nu är det kvälls mys som gäller innan det är dags att sova. Imorgon ska det jobbas igen men bara några timmar, 7.30-11.30
 
Kärlek♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback