» Ibland är det bara kaos..

Hej min vän
 
Dålig uppdatering jag vet. Det har varit fullt upp kan jag lova!
 
Igår så jobbade jag 9-16.30, fotografering på jobbet och jag fick vara med :) Efter det såå började kaoset, barnen slogs lyssnade inte och slogs ännu mer. En pojke fick en stor kloss kastad på sig rakt i ansiktet och fick då en blåtira runt hela ögat innan han tagit sitt egna foto och sen lyckades han spräcka läppen bara minuter innan det var hans tur..  Runt 15 tiden så kom alla föräldrar för då var det drop in tid för själv fotografering. Och när alla föräldrar kommer på en gång så blir det extra mycket att hålla koll på. Barnen springer hit och dit och ska berätta att nu kommer den mamman och den pappan, sen vill ju alla vara där inne och busa när det är lättast att vara ute med dom vars föräldrar inte har kommit. Det var mycket spring ut och in för att hämta barn som smet in utan att man såg det. Sen blir såklart dom små barnen ledsna när inte deras mamma och pappa kommer när alla andra gör det..  Men det funkade och allt slutade bra :)
När jag kom hem så skyndade jag mig att fixa middag innan mamma och Josefine kom. Hjälpte mamma att göra lite slingor i håret och så bjöd jag på fikabrödet som bakades i söndags :)
 
Idag så var det jobb igen, 7-15.30 (jag är SÅ trött just nu). Idag var det likadant som igår, med undantag för fotografering. Ungar skrek och lyssnade inte, kastade MINA raggsockor i toaletten ( Ja du läste rätt ) osv. Istället för att lyssna på mig så sätter dom sig och skriker och får man inte göra som man vill, ja då är man dumma fröken men i nästa sekund är man den bästa. Dom slåss, sparkar varandra och jaa du förstår vad jag menar.
Men ändå så älskar jag att jobba med barn :)
 
När jag cyklade hem idag så kände jag mig så lättad att få stressa ner en stund innan jag hämtade min prins på förskolan. Han satt och lekte med bilar och ville inte med mig hem :) 
 
Nu kollar på vi på Scooby men snart ska vi göra i ordning välling och sova för natten. Jag ska fan också gå och lägga mig. Jag är så himla trött att gäspningarna kommer tätt intill varandra :) Ska jobba imorgon också 9-17 så det kan ju vara skönt att få sova ut ordentligt :)
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback